Lycens

Adviseren om te realiseren

Ben jij een commerciële HR medewerker?

goep mensen
24-04-2017

Doel van de functie

Als HR medewerker sta je de directie en medewerkers te woord en geeft advies op het gebied van personeelszaken en arbeidsvoorwaarden. Daarnaast bouw je een goede relatie op met onze klanten omtrent detacheringsvraagstukken en onderhoud je de contacten met betreffende opleidingsinstanties en eventuele (detachering)bureaus. Een belangrijke taak is het ontzorgen van de directie en meedenken tijdens beoordelings- en functioneringsgesprekken. Je neemt natuurlijk ook deel aan deze gesprekken en geeft hier een vervolg aan.

Je stelt arbeidscontracten op, verzorgt de aanname van nieuw personeel en eventuele uitdiensttredingen. In het geval van ziekteverzuim verzorg je de ziek- en herstelmeldingen en onderhoud je contacten met personeel en arbodienst. Daarnaast verzorg je de pensioen- en salarisadministratie. Als HR medewerker ben je verzekerd van een afwisselende baan waar binnen de werkzaamheden zeer divers zijn!

 

Taakomschrijving

  • Je stelt de arbeidscontracten op.
  • Je begeleidt en ondersteunt met het werving- en selectieproces van nieuw personeel.
  • Je adviseert het management en personeel m.b.t. alle personele aangelegenheden.
  • Je adviseert en ondersteunt bij aanname en ontslag.
  • Je adviseert bij functioneringsgesprekken en beoordelingen en bent daarbij aanwezig.
  • Je adviseert over opleidingen.
  • Je administreert personeelsgegevens en draagt zorg voor de personeelsdossiers.
  • Je draagt zorg voor de salaris- en pensioenadministratie.
  • Je bent verantwoordelijk voor al het personeelsbeleid, zoals het verzuim- en arbobeleid, bijhouden van het personeelshandboek en opstellen van het opleidingsplan.
  • Je onderhoud contacten voor detacheringsklussen.

 

Profiel

  • Je hebt een HBO diploma op gebied van HRM/P&O of een opleiding hieraan gelijk.
  • Je bent communicatief vaardig en commercieel ingesteld, je weet de juiste schakel te zijn tussen directie, personeel en externe partijen.
  • Je werkt zelfstandig en hebt een pro actieve houding.
  • Je bent nauwkeurig, integer en empatisch.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

 

Beschikbaarheid

Je bent gedurende 20 – 24 uur per week beschikbaar en hebt de ruimte om dit in de toekomst uit te breiden naar meer uren.

 

Wat hebben wij joú te bieden?

 Een dynamische baan in een informele werkomgeving. Waarbij je volop jezelf kan ontwikkelen, de meeste werknemers beheersen meerdere disciplines en zijn hierbinnen werkzaam. We bieden een functie aan binnen een organisatie waar de kernwaarden hart voor de zaak, betrokkenheid, openheid en kwaliteitsbewustzijn hoog in het vaandel staan. Een marktconform salaris, goede pensioenvoorzieningen en flexibele werktijden maken uiteraard onderdeel uit van deze functie.

 

Wie zijn wij?

 Lycens BV is een no nonsens bureau. We houden van korte lijnen en er heerst een informele sfeer. Samen werken we hard om onze klanten vlot en kundig te bedienen. Binnen het team werk je veelal zelfstandig maar ook is er ruimte om met en van elkaar te leren. Voel jij je hierin thuis? Stuur dan je motivatie en cv naar Info@lycens.nl t.a.v. Ewald Hartman.